? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.2 (18 Ratings)??76 Grabs Today. 16672 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Flowers Bloom? ????? ?? ???Rating: 4.4 (5 Ratings)??29 Grabs Today. 6675 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Simply Blue? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

My Playlist

Monday, August 31, 2009

Bangkit Dari Tidur..

Selepas buat assignment 3d kat bilik kawan aku tadi. Aku rase letih yang teramat sangat. Sampai jek bilik aku tengok cerita Princess Hour. Relaxkn otak yang sedang runsing. Lepas jek buka, aku solat. Terus beradu di katil yang sedang menanti. Tiba-tiba aku tersedar dan terus bangkit dari tidur. Ade bibit-bibit kekesalan di situ. Banyak kerja yang telah dirancang tidak dapat dilaksanakan pada waktu yang telah ditetapkan. Sepatutnya malam ni buat assignment terminologi. Disebabkan kepenatan, aku menagguhkannya.

Aku terus turun dari katil dan tanpa membuang masa aku terus mandi bagi menyegarkan dan menyedarkan diri. Aku solat Isyak. Rase ketenangan di situ. Aku terus melakukan kerja tanpa membuang masa. Namun, kerja-kerja yang dilakukan tidak dapat dilakukan dengan baik. Kuliah sudah masuk minggu kelapan. Assignment masih terkontang-kanting. Buku dan nota masih belum tersentuh.

Aku semakin bingung dan tension. Mungkin terlalu fokus dan banyak berfikir. Pensyarah aku kata study smart itu bagus. Tapi, dengan keadaan diri yang selalu 'gabra' dengan kerja yang dilakukan, aku tidak dapat melakukannya dengan baik. Aku tidak tahu ape yang patut dibuat lagi.

0 comments: