? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.2 (18 Ratings)??76 Grabs Today. 16672 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Flowers Bloom? ????? ?? ???Rating: 4.4 (5 Ratings)??29 Grabs Today. 6675 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Simply Blue? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

My Playlist

Friday, August 7, 2009

Semalam Tension..Hari ini Aku Meluahkan segalanya..

Aku penat sangat disebabkan terlalu memikirkan masalah yang ada. Tugas sebagai Ketua Biro Cenderamata meletihkanku. Walhal segala tugas tersebut telahku jalankan dengan sempurna. Tapi, aku bersyukur kerana pada hari ini aku berjaya menyelesaikan segala-galanya. ALHAMDULILLAH....
Pagi tadi aku bingkas bangun dan terus ke fakultiku dengan menaiki motosikal yang dipinjam daripada kawanku yang comel. Selesai mengambil baju untuk program pada hari esok...Aku terus beradu di katilku..Kring2!!!Kekasihku menelefon menanyakan khabar..Setelah itu, aku menghubungi pengurus makanan untuk mengurangkan tempahan. Tetapi, malangnya dia sibuk. Aku tidur. Bangun dari tidur kawanku yamg comel datang. kami berbual kosong. Aku menghubungi kembali pengurus tersebut. Akhirnya, aku berjaya mengurangkan tempahan makanan untuk program pada esok hari. Aku segera menghubungi Pengarah Projek untuk memberi informasi terkini. Aku lega kerana tugasku telah selesai. Fuh!!penat.....

0 comments: